Efterlyst !

Nu är här storstädat och fint :) Imorgon kväll ska jag ta itu med tvätten, ska även tvätta överdraget till soffan då med.

Innan idag så var jag och Casper på City Gross med As mamma och pappa. När vi kom hem därifrån så gick jag och Casper och träffade David :) Gick till Maxi och sen till Annsofie och tog en cigg med henne :) Kom hem för en liten stund sen. Casper duschar och jag fixar lite kvällsmat, ibland får man äta sen kvällsmat :) Sen efter maten blir det sängen för Casper och jag ska passa på att kolla på GG.

Imorgon förmiddag när Casper är på dagis så ska jag åka till Micael och städa så man får det gjort denna veckan.
Nej nu ska jag röka sen kolla maten.


Kommentarer
Postat av: linda

jo de va ju de som va meningen men dom skrev in att jag skulle börja i augusti men då var jag i turkland o jag pallar ej skriva in mig igen så de får bli jobb istället haha

2009-09-30 @ 20:55:11
URL: http://liindzza.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0