Atatatata ;)

Sitter och spelar sims nu och har tråkigt. Är inte speciellt trött så kan inte sova! Sitter bara och är nervös för arbetsintervjun haha. Usch, hoppas verkligen det går bra nu så allt blir som jag vill för en gångs skull.

Imorgon ska jag:
*
fixa så jag kan skriva ut mitt CV,
*gå och köpa bussbiljett till göteborg
*min mamma ska fixa mina referenser från mitt gamla jobb
*jag ska packa grejerna jag ska ha med på Lördag
*och sen antagligen hem till Tosse och snacka lite med henne.
....Så imorgon har jag att göra ;)

I alla fall så är det nu så att jag åker på Lördag sen kommer jag inte hem på ett tag. För jag ska stanna hos min syster i Borås i minst en vecka. Så ni vet...

Fyfan vad nervös jag är nu, blir bara mer och mer nervös för varje timme som går.. haha! Nej men det kommer nog gå bra.. Och tur man har vänner som puschar och tror på mig <3 . Annars hade jag nog varit ännu mer nervös.

Vill verkligen ha detta jobbet!!!!!!!!!
Sorry för jag tjatar ;) haha..

Det som kommer vara riktigt jobbigt dock är att jag inte kommer kunna träffa Söt så mycket om jag flyttar till Göteborg. Men om man verkligen tycker om varandra, ska det inte kunna funka då? Vi har sagt vi ska fortsätta typ träffas men man vet aldrig om det håller.. Usch vad jag kommer sakna dig om jag flyttar :( .
Men så fort jag fått egen lägenhet så får du komma och stanna lääääänge :D <3

På lördag efter jag varit på intervjun så lovar jag att skriva hur det gick :) . Sen så lovar jag ju att skriva hur det blir senare.. Om jag får det eller inte..

Puss&Kram
från en väldigt glad och nervös

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0