ÄNTLIGEN färdig !!

Ja då har jag äntligen städat färdigt :) ! Tog ett tag, men nu är här snyggt och fint igen ! Jobbigt var det också haha. Jag verkligen hatar att städa, det är det värsta jag vet! Så här fint blev det iaf ...


FÖRE & EFTER ...


FÖRE & EFTER ...


FÖRE & EFTER ... Min sminklåda!


FÖRE & EFTER ...


FÖRE & EFTER ...


Visst blev det fint :) haha! Så nu har jag varit tillräckligt duktig.. Så nu behöver jag inte vara duktig mer detta året hahaha skoja .. Nej nu ska jag sätta på lite kaffe och sen ska jag in i duschen och sen kanske man ska hem till Söt :) . Också blir det arbetsförmedlingen imorgon :) . Puss&Kram <3

(Min Kisse misse Ronja <3 )



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0