30 September 2009

Har nästan precis vaknat. Gick och la mig vid 4 tiden i natt så därför jag sovit bort nästan hela dagen. Irriterar mig lite, för jag hatar när man sovit bort halva dagen. Då känns allting så jobbigt. Och det känns som om det inte är lönt och hitta på något ifag, för då är allt redan sent och jag kommer inte vara i stan fråns ikväll. Jag satte ändå min klocka på 11 i dag men inte fan gick jag upp haha !

Så vad händer idag? Ingen aning än. Skulle egentligen åkt ner till arbetsförmedlingen och annat men nu när jag sovit bort halva dagen så blir det inte så. Orkar inte stressa ner där. Eftersom dom stänger vid 16 ?! Tror jag dom gör i alla fall. Och det hinner jag inte. Tar en halvtimmer för mig att komma till stan bara så det är ingen ide. Skulle också åkt hem till hjärtat eller han till mig men min mamma ska vara hemma så han kommer inte hem till mig idag i alla fall. Sen får jag se om jag åker till honom. Känns nästan lite bättre om jag stannar hemma idag och ruttnar och går upp i tid imorgon, drar ner till arbetsförmedlingen och sen hem till honom :) . Men får se !

Skulle dragit ut och joggat nu hade jag tänkt, men så klart började det ösregna. Så det får bli senare ikväll. Kör nog lite träning hemma nu snart. Så kan jag ju börja med det...

Jag vet att jag inte kommer klara att gå ner 5 kilo till jag fyller år. haha. Men jag ska inte ge upp för det. Blir ju bra om jag bara går ner 2-3 kilo också ! En början i alla fall..

Denna helgen ska jag inte festa har jag bestämt.. Räcker faktiskt med varannan helg. Så på Söndag ska jag nog umgås med Marie :) .

Skriver senare !

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0