20 September

Vaknade för ett tag sen av att mina grannar satt och skrek där ute. Jobbigt de luxe! Drömt sjukt konstiga drömmar hela natten. Fattar ingenting av dom. Kommer inte ihåg så mycket, kommer bara ihåg att dom var skumma som fan.

Blir nog inte att jag åker hem till min syster idag. Jag får träffa Frida en annan dag. Sen tror jag att min syster och hennes sambo vill vara lite ensama med sitt barn också. För dom har ju haft folk där hela tiden. Så jag låter dom vara ifred :) Visst är jag snäll haha!

Så jag stannar hemma och tar det lugnt istället. Ska till arbetsförmedlingen imorgon och då e det lika bra jag sover hemma för annars kommer jag inte upp hehe. Och imorgon ska jag börja med träningen och börja äta rätt :) . Ska vi få se hur länge jag orkar haha!

Ha det bra så länge, så skriver jag antagligen lite senare :) . Har inget intressant att skriva mer så...


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0