What a night !?

Casper sov hos Pia och Benjamin inatt :)
Blev att jag, Tommy, Ninah, Adrian, Christian, Linda och Linus satt här hos mig och fördrack lite. Sen stack vi ner till Dickens. Johan körde oss :) Och dansade och hade oss :) Som tur var så fick jag tummarna ur röven och gick fram och pratade med Sara igår så jag fick reda på sanningen. Nu vet jag sanningen och nu vet jag vad han går för och jag vet att jag klarar mig utan sånt skit igen ! Jag är alldeles för lättlurad när det gäller killar !
David och Snicki kom till Dickens och hämtade mig så stack vi till någon tjejkompis till dom. När vi stack där ifrån så cyklade Snicki och David och jag och Madde fick åka på dom haha. Så länge sen det var man blev skjutsad på en cykel haha. Jag och Snicki stack på någon efterfest som Adrian var på. Men var inte där så länge. Jag och Adrian gick hem till mig och jag har aldrig sätt en person somna så snabbt som Adrian gjorde hahahaha.

Nu är man vaken och ska bara få rätt på huvudet sen ska jag gå och hämta Casper hos Pia :) Måste även köpa cigg, usch jobbigt.

Nej nu ska jag gå ut och försöka röka en cigg och försöka få i mig mitt glas vatten



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0