Uppe tidigt haha

Vaknade kl 10 av att något pucko knackade som fan på dörren. Så jag fick springa upp och ta på mig och så öppnade jag. Då stod där en kille från helsingborgs hem och skulle kolla på min fucking nyckel. Så jag letade fram min nyckel och sen gick han igen. Lönt och bara glo på nycklen och sen dra!? Gast i hela ..... haha! Men det är antagligen för att dom ska ta bort hela trappan där vi huvudingången och sätta lås på balkongen och så. Dom har redan byggt trappa upp till balkongen för att i November så ska dom ta bort hela trappan där man brukar gå in och bygga ny. Så då får man gå in genom balkongen. Kommer nog ta ett tag för mig att fatta att jag ska gå in genom balkongen. Haha hade ju varit lyckat om man hade gått ut på den vanliga sidan och bara ramlat ner haha. En sån grej som jag hade kunnat göra..

Idag blir det nog att jag bara tar det lugnt hemma. Om jag inte kan låna pengar av morsan, för då drar jag hem till hjärtat och stannar där till onsdag och sen på Onsdag ska man vara hos Tosse resten av veckan. Skulle egentligen varit hos henne redan idag, men blev lite ändringar :) .

Nu ska jag piggna till hade jag tänkt mig och sen vete fan vad jag ska göra haha!

Skriver kanske senare..


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0