Snart sova..

Idag har jag inte gjort mycket kan jag säga haha. Har varit helt seg idag och inte orkat någonting typ. Jag har iallafall målat mina naglar och mina tånaglar haha. Sen har jag duschat och ätit och sen har jag tagit brun utan sol kräm på mig 3 gånger hahaha. Egentligen ska man bara ta på det 1 gång om dagen men , jag e jag och jag e gast haha. Vill inte veta hur det kommer se ut imorgon om man ens ser det då. Bara det inte blir helt flammigt och konstigt för då går jag inte ut haha! Nu ska jag snart sova, blev skit trött helt plötsligt.

Ska hem till Tosse imorgon och stanna där i några dagar :) . Hon har lovat vi ska kolla på Tinkerbell haha. Jag älskar den filmen :P . Hur fin som helst !

Nu ska jag se om jag hittar någon film jag kan somna till.. Blev ingen städning och så idag, orkade inte haha!

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0