Onsdag

Vaknade rätt sent idag, men det e bara för att jag satt uppe till 3 tror jag och spelade WOW med hjärtat haha. Jag har fastnat i det skit spelet nu haha. Ville inte börja spela det från början för jag visste att jag skulle fastna. Men har ändå bara sån prövningstid på det nu så kommer inte få spela mycket längre. Så då slipper jag fastna helt haha.

Tog ju på mig sån brun utan sol kräm igår, tre gånger haha. Egentligen ska man bara ta på det en gång om dagen, men jag e jag som sagt. Och så nu idag så såg jag att det faktiskt är flammigt på vissa ställen. Men som tur är så är det inte flammigt i ansiktet haha. Men jag kommer ju inte fortsätta ta brun utan sol haha.

Idag ska jag hem till Tosse så fort min mamma har kommit hem, ska ha pengar av henne till buss och så. Sen stannar jag hos Tosse några dagar :) Sen blir det kanske fest på Fredag om vi lyckas fixa pengar haha.

Skriver senare.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0