Ny tele

Gick upp i hyffsad tid idag men både jag och Casper somnade om vid 11 haha. Ja så kan det gå ibland :P
Adrian fixade middagen idag :) Det blev kyckling, currysås och ris :) Goooott :)

Har varit på Elgiganten och Kjell&company med Niklas, Micael och Casper idag. Är ägare till en ny tele. En Sony Eriksson w995, det är snygg :) Det jobbiga är att jag inte kan använda den förens imorgon eftersom den ska laddas ett visst antal timmar :P


  • 8,1-megapixelkamera
  • Walkmanmobil
  • Media Go
  • Facebook och YouTube
  • Ikväll blir det lugnt. Annsofie pratade nått om att hon skulle komma en runda så får se om hon dyker upp hehe.
    Casper sover iallafall som en stock :)

    Nej nu ska jag glo runder lite på nätet.


    Kommentarer
    Postat av: Pia

    Sån har jag oxå och har haft några månader nu :P

    2009-10-03 @ 16:28:43

    Vill du något?:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0