Måndag

Igår var det en rätt lugn dag :) Man mådde som man förtjänade om man säger så hehe.
Var hemma hela dagen förutom när man hämtade lillkillen hos Pia. Snicki och David var här en runda :) Tommy var här med en liten runda :) Igår lkväll så käkade jag och Adrian pizza och kollade på White chicks :P

Snart ska jag och Casper gå bort till Linda och Gidde så barnen blir av med lite energi och så jag kan hämta hemtelen som jag ska låna av henne :)
Sen vid 2 så ska jag och Casper befinna oss på Råå så Casper kan klippas :) Dom ska ju ta kort på dagis på Onsdag så då måste han ju vara fin :)
När vi kom hem därifrån så ska vi städa och ha oss här hemma så här kan se lite normalt ut efter helgens bravader hehe.

Nej nu ska jag ta nått att äta sen gå. Höres sen ! :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0