Godmorgon Godmorgon

Usch vilket hemskt väder att vakna upp till :S Vaknade för cirka 40 minuter sedan. Har fått i Casper risifrutti och en stor banan. Det uppskatta han hehe :)

Vad händer en Lördag som denna då ?
Pratade med både Ninah och Linda i veckan och vi bestämde vi skulle ses idag. Ska se om man får tag på dom sen och se om dom fortfarande vill hehe.

Tog denna bilden igår för att testa kameran på telen och är super nöjd :)


Det var riktigt jobbigt att säga det jag sa igår, men det är det bästa för oss båda !! Det vet du med egentligen innerst inne ! Vi kan verkligen inte fortsätta ha det såhär. Som jag sagt innan: JAG ORKAR INTE ! Men nu är det sagt till dig iallafall och det känns skönt. Nu hoppas jag bara att vi kan vara vänner, blir kanske lite jobbigt i början, men ja.. Vill vi vara vänner så går det ska du se :)
Fick prata av mig mycket igår. Tack killar för att ni var mitt lilla bollplank.

Mindre än 2 månader kvar tills Linda fyller år. Jag vet precis vad hon ska få i födelsedagspresent MOHAHA Ska fixa det denna månaden när man får pengar :D

Nej nu ska jag lägga mig hos Casper i min säng och kolla lite på Bolibompa. Finns inte så mycket mer att göra i detta tråkiga väder.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0