God middag

Sitter här och nyser och dricker kaffe haha. Sovit gott har jag, men drömt riktigt konstiga drömmar.. Att jag fyllde år och skulle ha fest i någon lokal i Borås och alla skulle va utklädda. Sen helt plötsligt praktisera jag på något dagis och sen jagade jag någon chiuaua som min syster passade. Så blev den överkörd men klara sig haha. Helt konstigt haha. Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Har bestämt med hjärtat att jag ska hem till honom men det beror på om jag får pengar av min mamma. Annars blir det att man sitter hemma och ruttnar hela dagen, nog roligt. Men imorgon ska jag hem till Tosse iallafall och va där i några dagar :) .

Måste städa mitt rum idag, ser ut som en svinstia haha. Jag lovar ni inte hade velat sätta er fot här inne haha. Nej nu överdriver jag, men hela skrivbordet är proppfullt med saker haha.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lugnafavoriter och så ska jag hämta nytt kaffe och sen blir det städning, måste rensa min dator också, den hörs som fan och det är antagligen för att den är full med damm haha. Så får rensa den innan den börjar brinna haha!

Mysig musik nu :) Kääärleeks musiiiiik ;)<3

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0