Fredag.

Igår va jag nere i stan med Tosse och Casper och fixade en massa. Vi funderar på att börja restaurang utbildning på lernia, så nu ska vi bara ringa till Csn och snacka med dom sen får vi se vad som händer. Efter stan stack vi hem till David och hämtade en skärm som Tosse skulle få. Och jag fick kaffe :D . haha! Sen stack vi hem till Tosse igen och senare stack jag hem till min syster och satt där till halv 10 på kvällen typ och stack sen hem till Tosse igen. Sen vid 12 tiden på natten tror jag så kom Snicky hit och hälsa på. Och fy fan va vi garva ända till typ 3 på natten. Haha så kul när han käkade upp en cigg i sömnen hahahaha..

Nu har man vaknat och så. Tosse ska ner till stan och Adrian ska jobba och jag vet inte vad jag ska göra nu haha. Sen blir det fest ikväll. Ska nog fördricka lite hos David tror jag .

Japps det va allt..

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0