Fredag Fredag Fredag

Ja idag är det början på helgen och vi har förjävla tråkigt väder måste jag säga ! :( Var meningen jag och Casper skulle gå ut och leka när vi hade vaknat, men hans regnkläder och sånt är på dagis.

Idag blir det rätt lugnt. Ska rensa bland mina påslakan, lakan och handdukar och se om där är något jag inte använder som Micael kan ta tills han får tummarna ur röven att köpa nytt :P
Sen i eftermiddag vid halv 5 så ska jag, Micael och Casper ut till Väla och kolla telefoner :) Ja det är dax att förnya. Jag vet redan vilken jag vill ha MOHAHA eller ja vilken jag ska ha hehe.
Ikväll händer det inte mycket. Vet inte om A kanske skulle komma ikväll, men får väl besked på det sen hehe.

Nej nu får vi väl försöka få i oss något i magen.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0