almost done..

Då har man skrubbat bort brun utan sol krämen från ansiktet, har inte orkat ta bort det från resten av kroppen men det gör jag när jag duschar sen. Så nu är det borta från ansiktet :) Tur som fan att det gick bort !

Nu har jag sminkat mig och packat lite av sakerna jag ska ha med mig hem till Tosse. Så nu är det bara lite till som ska packas ner. Men det tar jag om ett tag! Åker hem till Tosse vid 19 tiden så jag har tid på mig..

På lördag är det antaligen Pascha som gäller om man kan fixa pengar. Ska vara stripshow och sånt där.. Gå in här om du vill läsa om det ---> Pascha ..


Japps jag e störd ;) haha..
Ni kan nog se att jag e lite flammig på kroppen haha..
Porrigt värre haha!

Kanske kommer en ny header och bakrund om några dagar..
Jag och Tosse ska ta nya bilder så jag kan fixa en ny..
Om vi nu kommer ihåg det haha!
Puss&Kram

BTW, 51 dagar tills jag fyller år ;)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0