1 Oktober

Ja nu sitter jag hemma hos min bror. Håller på att städa till honom, men ibland behöver man en paus :)

I förmiddags kom Johanna en runda. Åt frukost och satt och pratade en massa :) Länge sen vi sågs ju :( Hon och Tess och barnen ska ju till Kreta idag :)

När jag och lillkillen kommer hem här ifrån så kommer Linda och Gidde en runda :) Sen ikväll så kommer Affy en runda också :) Ska även tvätta ikväll.

Idag får jag antagligen igång min hemtele :) Skönt som bara den kan jag tala om. Linda hade en hemtele som jag ska få låna tills jag har hittat en jag vill köpa hehe.

Smset man vaknade till imorse var inte helt fel hehe :P

Nej nu ska jag fortsätta städa så vi kommer hem i tid idag.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0