- 9 Oktober -

Godmorgon allihopa ;)
Haha inte för att det är morgonen men ändå :P Har inte orkat skriva förens nu haha. Är man lat så är man :P

Igår kväll så var det rätt lugnt. Jag och Linda satt och snackade en massa och så när Adrian var och tränade. Sen när Adrian kom hit och han stod i dushen så hittade Snicki hit. Länge sen jag skrattat så mycket som jag gjorde inatt haha. Shiiiiit :P Men vi alla somnade gott efter vi fått i oss lite av Adrian relax tee hahahaha.

Nu duschar Linda och jag ska snart också bege mig in i duschen. Ska möta David på D-hög sen och fixa lite. Sen hem hit med Adrian saker sen hem till David och förkröka sen hem till någon han kände. Sen är jag sjukt sugen på stan men inte lätt när man inte ens har pengar till bussen haha. 
 
Som jag hatar dig din fucking idiot !!!! Nu har jag fått veta det jag ville, även fast det sårar som fan så är jag så sjukt jävla glad att jag dumpade dig !!!! Klara mig fan så mkt bättre utan dig och dina fucking lögner och att du tror du kan ljuga ...om att du inte komer ihåg vad som hände mellan dig och henne. Så jävla kass är du i hela fucking huvudet dtt fucking cp !!!! Ditt nummer är raderat !!!!!!

Myyyyyyysigt ;) Synd jag är så blyg när jag är nykter bara HAHA.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0