- 8 Oktober Del 2 -

Kvällen är kommen och (ursäkta mitt språk) men vilket skit väder vi har !!!!! Blåser och regnar ! Ja bättre väder finns det ju :P

Jag, Linda och Casper var i stan innan. Fick allt gjort som vi skulle. Imorgon ska vi ringa Csn och går det som vi vill så ska vi ner till stan på Måndag igen. Håll tummarna för oss :)
Efter stan så var vi hos David en snabb runda :) Tack för skärmen vännen :)
När vi kom hem så lagade vi mat. Köttbullar och makaroner :P Klockan 6 började jag tvätta och håller fortfarande på. Linda är hos sin syster nu och vi ska mötas i tvättstugan tjugo i 10 :P Sen blir det väl någon film eller något sånt :P

Imorgon ska jag till sjukhuset och ta nya prover och se om det är missfall jag fått eller inte. Usch vad jag hatar sjukhus !

Nej nu ska jag gå ut och röka med mamma.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0