- 8 Oktober -

Sorry för att jag inte skrev igår, men hade helt andra saker i huvudet.

Igår så tog dom foto på Caspers dagis, så jag hoppas det blev bra :) Mimi E och Emilia var här en runda igår tillsammans med hunden Tyson som dom passade. När vi hade varit här ett tag så begav vi oss till Fredriksdal och träffade David en runda :) Efter det så gick jag och Casper hem till Malin, pratade lite där sen begav vi oss till Ica. Sen hemåt. Niklas var här en liten runda igår, han köpte min gamla tele till sin mamma. Adrian kom hem precis i tid till när maten var klar :P Tajming eller vadå ? haha. När vi nästan var klara med maten så kom David :) Linda kom en liten stund efter det. Satt och pratade en massa ! När David och Adrian stack så satt jag och Linda och pratade en massa. Sen gick jag ner och rökte med Johan J (som vanligt haha). Sen igår kväll så kollade jag, Linda och Adrian på Final Destination 4 och sen en annan skräckfilm. Pratade även i tele med Håkan B en runda. Somnade rätt sent men skit i det :P

Nu har mamma kommit hit. Och ska vara här i några dagar.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0