- 6 Oktober Del 3 -

Idag har jag och A varit duktiga och storstädat :) Så snabbt det gick när båda hjälpte till :)
A lagade tillochmed maten idag så jag slapp för en gångs skull :)
Jag och A var nere och rökte en cigg med Johan J innan :) Men sjukt kallt var det ute :(

Casper har varit riktigt pain in the ass idag. Ojojoj vad han har vägrat att lyssna, men jag ger mig IKKE ! Haha.

Haha A har snubblat på min matta 2 ggr idag och nästan slått ihjäl sig, som jag garvade båda ggrna HAHAHAHAHA. Så sjukt klockrent :P

Ihelgen blir det fest med Linda och Ninah :D

Grattis Danny och Sandra till den lille pojken :)

Nej nu ska jag kolla på Gossip Girl S03E03 :P Sen om jag orkar ska jag kolla på 90210 S02E01 :P Det är niiiice :D


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0