- 6 Oktober Del 2 -

Igår kväll så kom Mia&Lukaz hit en runda. Barnen busade men bråkade mest hehe, ja sånt är det ibland :P Annars igår kväll så gjorde jag inte så mkt. Tog det bara lugnt.

Jag och Casper försov oss till dagis imorse, men när vi väl vaknade så tog det 5-10 minuter tills vi befann oss på dagis och vi var där prick halv 9 då Casper börjar hehe. Vi är snabba när vi väl får fart hahahaha. När jag hade lämnat honom så gick jag hem och åt en macka sen gick jag och la mig igen. Sov bara en timme inatt :( Jag kan inte sova själv alltså :( Så jag låg och läste och spelade på mobilen typ hela natten ! Gick och hämtade Casper halv 2, då låg han i sandlådan på dagis och lekte med bilar. Gick hem och slängde in honom i duschen, han hade så mycket sand i kläderna så han tillochmed hade sand mellan skinkorna HAHAHAHA.
Ska snart sätta igång och ta sista disken, sen dra ett varv med dammsugaren, även tvätta golvet lite. Ska även gå ut med massa skräp som ska kastas. Ska även se om där finns någon tvätttid ikväll, så man har något att sysselsätta sig med hehe.

Imorgon så ska dom ta kort på Caspers dagis :)
Jag och Linda ska nog ner en runda till stan imorgon och sticka till vägledningshuset och kolla utbildningar. Jag måste ner till stan oavsett kom jag på, för jag måste till Ams och Teamwork och på mitt papper påskrivet till FSK.

Kanske ikväll :D

Nej nu ska vi sätta fart, min lille kille ska med få hjälpa till ska ni se ;)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0