- 11 Oktober Del 2 -

Dagen har flötit på rätt snabbt och skönt är det :) Johanna har varit här hela eftermiddagen ! Har varit på Maxi en runda och sen lagat mat och pratat en massa och skrattat en massa. Alltid lika kul att ha dig på besök gumman :)

Nu är jag så sjukt seg efter maten (köttfärslimpa, kokt potatis, sallad, kokta morötter, lingon och gräddsås). Ska snart ta en dusch sen vet jag inte.. Kan ju inte lägga mig riktigt än, klockan är ju inte ens halv 9.


Nej nu ska jag röka sen duscha. Kanske uppdaterar senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det kan dom gumman.. tragiskt nog kan dem de.. ja gäller precis samma sak.. direkt jag blir själv.. tror man blir knäpp i huvudet.. vet precis hur det känns.. kan bara trösta sig med att det är värt det.. och att det blir lättare med tiden.. dock sakta men säkert.. du har mig.. har sagt till dig.. bara att ringa ett litet samtal så kan jag komma.. hoppas jag du vet.. :) Puss (L)

2009-10-11 @ 21:34:02
Postat av: Ninah

det var från mig ninah, haha :D

2009-10-11 @ 21:34:52

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0