- 11 Oktober -

Vaknade vid 12 idag, men känns ändå inte som om man har fått sova sina timmar :( Tog lång tid att somna, men somnade till slut som tur är !

Idag händer inte allt för mycket. Casper kommer hem i eftermiddag och sen ska vi bort till Affy och lämna hennes laddare. Sen ikväll blir det väl att mysa framför tvn.

I veckan som kommer så händer det inte så mycket. Det enda jag vet hittills är att Casper ska till dagis Tis- Tor. Jag ska på möte på Teamwork på Tisdag. Ska hem till Petra någon dag i veckan :) Håkan B kommer kanske någon dag och hälsar på också :) Ska till sjukhuset denna veckan med och ta nya blodprover.

Nej nu måste jag ta mig något att äta sen duscha. Sen städa lite.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0