- 10 Oktober -

Igår så satt vi först här och förfestade, sen drog vi bort till någon tjej på Fredriksdal, men där stannade vi inte länge och sen stack vi hem till Set. Sjukt bra drag som vanligt. Alltid lika kul där :) Jag, Adrian, Snicki, Linda och Christian tog taxi hem imorse. Jag, Linda och Adrian somnade lika fort efter vi fått några mackor i magen.

Din röv i dom byxorna, Atatataaaa ;)

Nu är Linda hemma hos Gasten en runda. Jag sitter här, har precis duschat. Var iväg en runda med Sara O och hennes kompis innan. Skulle ner till Niklas för Saras kompis var där men ingen som ville ta emot sakerna istället så blev man kallad det ena och det andra. Gjorde fruktansvärt ont, men jag reser mig nog upp igen får vi hoppas ! Adrian ligger i soffan och kollar tv. Vi är sjukt sega båda två hehe.

Sara O ville festa ikväll men vettifan om jag orkar. Blir nog film och sova tidigt istället. Lillkillen kommer ju hem imorgon inte så kul och vara seg när han kommer ju.

Nej nu ska jag röka sen äta en macka till.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0