Kan inte sova

Som vanligt så kan jag inte sova .. Så då kan jag ju skriva ett litet inlägg här =) Vad jag ska skriva har jag ingen aning om än, det kommer som det kommer ;) .

Laddade precis hem dirty dancing =) Älskar den filmen! Ska ladda hem flashdance också. Dom två är underbara. Varför finns det inga såna killar som i dirty dancing? hahaha.. Lite snygg han är istället ;) Haha ! Nej såna killar finns bara i filmer eller så finns dom där jag inte är haha.. Jobbigt va? ;) hahah... Kanske skulle kolla filmen nu ? eller nej det orkar jag faktiskt inte haha.. Så pigg är jag inte . Får ta det någon annan dag eller bränna ner den och flashdance och sen se dom med fryksäter =) . Det lät lite bättre ! Slipper man sitta och kolla dom själv, finns ju inget tråkigare än att sitta och glo på film själv.. Tycker jag iallafall!!



Nej nu vet jag inte vad mer jag ska skriva så ni får va nöjda med detta =) . Inte för att det va så intressant kanske men jag hade inget annat för mig så då skriver jag blogg och då kan det handla om allt mellan himmel och jord . Tvingar inte er och läsa haha !

Nu får jag tvinga mig själv till att somna annars kommer jag aldrig upp i tid imorgon ! NattiNatti =)


/Malmquist


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0