Godkväll

Var som sagt och städade hos min bror innan idag. Efter det så tog vi bussen till Drottninghög och gick till Adrian. Gänget stod där utanför och pratade och sparkade lite boll. Det var Kjelle, Johan, Ivan, Dennis, Neme, Adrian, David, Gasten, Åsa, Emma och Mimi :) Sen gick vi till pizzerian för Adrian var hungrig, sällan han är det va ? :P Efter ett tag gick jag, Niklas och Casper hem för Casper började bli jätte trött och vi alla började bli rätt hungriga. Träffade Tess, Kevin och Kellie på vägen :) Hade följe med dom hem. Stod och pratade och rökte lite här utanför innan dom gick hem. Blev hamburgare och makaroner till mat. När jag satt och rökte på ballkongen så kom Rille här utanför så vi pratade lite.

Snart är det dax för duschen sen sängen. Är sjukt seg efter en varm dag som denna.

Imorgon så blir det badet med Malmquist och Casper :) Tess och barnen kanske åxå ska med :) Nice :) Mycket bättre att sitta där nere än att sitta på lekplatsen, barnen får leka och bada och vi tanter kan bygga på brännan :P

Godnatt och sovgott/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: Tess ffs

nog för att du kallar dig själv TANT men jag är fan ingen TANT hahaha :P

Ringer dig imån bitti ;)

2009-06-30 @ 01:40:35
URL: http://tessffs.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0