för varmt ute

Det är sjukt varmt just nu.. Svettas ju som en idiot.. Börjar bli riktigt jobbigt. tycker inte om när det är för varmt, jag blir bara irriterad då. Knappt lönt och duscha för fan, man hinner inte gå ut från duschen från man e svettig igen haha!

Idag är jag inte säker på vad som händer. Ska kanske till fryksäter. Men är inte säker för hon har inte svarat på mitt sms. Va ju egentligen meningen jag skulle hängt med till hålan men blev inte så för jag försov mig som vanligt. Så vet inte hur det blir nu.. Får väl se vad som händer. Gasten skulle höra av sig senare också!

Min familj ville jag skulle hänga med dom och grilla idag igen men det pallar jag inte för jag orkar inte ha ollonborrar efter mig igen haha.. Dom är så sjukt äckliga haha!

Nej nu ska jag duscha och göra ve mig och sen ringa Fryksäter och fråga hur det blir ikväll.. Om vi inte ska ses så får jag ju hänga med min familj och grilla i brist på annat..

      Puss&Kram / Malmquist  

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0