En kväll på stranden!

Kom ner till stranden vid 19.30. Så satte vi oss ner och fixa grillarna och sen grillade vi korv =) . Sen gick jag och bada halva mig, va rätt varmt men kunde inte bada helt för hade ingen bikini med mig. Sen fick jag och min syrras kille ett ryck och skulle fånga krabbor haha. Jag fick 3 stycken medans han inte fick en enda haha! Fast sen kom det vågor så hela mina byxor blev blöta :(. Sen mata vi fiskmåsar också haha. Det va inte lite fiskmåsar som kom iheller haha! Typ 50 stycken om inte mer.. Sen när vi väl skulle gå ifrån stranden så såg jag något som flög bredvid min syrras kille. Och det va en ollonborre. Och dom är så sjukt äckliga för dom sätter sig i håret och fastnar och lägger sedan ägg. När min syster såg den så skrek hon som en stucken gris och sprang runt i cirklar med en ollonborre efter sig HAHA! Fyfan vad jag skrattade.. MEN skrattar bäst som skrattar sist. För när vi väl skulle gå till bilen så kom en hel svärm med ollonborrar och jagade både mig och min syster. Så där sprang vi runt som två idioter och skrek med hundra ollonborrar efter oss.. undrar vad folk tänkte haha? ;) HAHA! Länge sens jag sprang så snabbt kan jag säga haha. Men fan va roliga vi måste ha sett ut. En gravid och en med dyngblöta byxor som springer åt vars ett håll och slänger iväg en solstol och vars en väska skrikandes med ollonborrar efter sig. Men men, min familj har aldrig vatt normal ;) haha! Nej nu ska jag nog ta en dusch och sen gå och nanna kudden =) .



/Malmquist

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0