Ajajajaja

Shit som jag har brännt mig. Ont som fan gör det kan jag tala om. Blir en kall dusch och aftersun.
 Kom ner till badet vid halv 1. Tess och barnen var där redan :) Måns och Marcus kom också :) Marcus gick hem efter ett tag igen för han hade ont i sin tå. Låg på badet till halv 6 typ. David, Adrian, Linus och Johan kom när vi skulle gå :P Adrian den gasten var ju helt klart tvungen att slå mig på brännan, ajajajaa. Så ont det gjorde. Men man är inte förvånad när det gäller Adrian :P

Nu är Malmquist här :) Niklas och Måns också :) Blir nog att vi kollar på Scarface när Gasten kommer. Men vem fan orkar kolla på film när det är så varmt ? Inte jag iaf :P

Det åskade för en liten stund sen och jag verkligen HATAR åska. Är livrädd för åska !!!

Nej nu ska jag ta flaskan från Linda innan hon suger av den helt och hållet :P

/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: Ninah

Stackare, hoppas du blir brun och snygg då :P Ja Shiva är skitsöt. Men där e energi i henne som heter duga:P Går allt bra med Niklas? Har börjat jobba så man är rätt sleten :D Inte van! JObba kväll idag hehe. Puss !

2009-07-02 @ 09:14:25

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0