vet inte..

Om du är ärlig mot mig så betyder det otroligt mycket. Du har alltid funnits i mina tankar.. Och alla minnen kommer jag aldrig glömma även om vissa av dom är jobbiga.. Allt du sagt till mig på msn nu har fått mig att tänka mycket och får mig att må bra och jag bara hoppas att du är ärlig! Har saknat att prata med dig och nu när vi väl pratar igen så känns det sjukt bra. Jag finns alltid för dig och det hoppas jag att du vet.. Jag vill ju såklart att du ska må bra och inte hamna i någon skit igen.. Du såra mig som fan för några år sen men jag bryr mig inte om det mer. Jag vet varför du gjorde som du gjorde och du har sagt förlåt.. Alla minnen som har kommit upp nu igen , och alla minnen vi snackat om. Så sjukt mycket minnen ändå :P.

Vill bara att du ska veta att jag finns här för dig alltid. Och jag hoppas vi träffas snart så vi inte tappar kontakten igen!
                  Du vet vem du e om du läser detta <3

Puss&Kram / Linda Malmquist

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0