UTTRÅKAD !

Just nu är jag extremt rastlös och uttråkad ! Bara för jag har suttit hemma och glott som en idiot hela dagen. Jag klarar inte av det asså. Hatar att sitta själv och ha tråkigt. Jag skulle hittat på något idag, men nej de ville jag ju inte innan så nu får jag skylla mig själv. Jag kommer aldrig kunna flytta hemifrån för jag kommer alltid ha folk hemma hos mig isfåfall haha. Därför vill jag flytta ihop med någon istället ! Suck, va jag har tråkigt just nu, sjuuuukt tråkigt!! Baah..

Så vad ska jag göra för att jag ska ha roligt då? Finns det över huvud taget något jag kan göra för att ha roligt, nej tror inte det. Och sen blir det ju inte bättre av att man bor i ödelandet haha!

I veckan som kommer har jag inte planerat så speciellt mycket. Det enda jag har bestämt är att jag ska va med Sara någon dag och sen ska jag till arbetsförmedlingen också. Måste dit nu i veckan så det blir av! Sen blir det väl att man träffar Fryksäter någon dag kan man ju hoppas =) Och sen kanske gasten också . Eftersom vi ska kolla färdigt på "The land of the lost" för jag somna sist haha. Så nu får du inte kolla på den själv!! Då blir jag arg på dig haha! ..

Jag har märkt att när jag blir full så kommer allt ut. Asså jag säger allt som snurrar runt i huvudet på mig. Men det sägs ju att man säger sanningen när man e full haha. Men lite jobbigt är det haha för sa lite för mycket igår hahah! Korkade mig ;) . Ääh spela roll egentligen, det jag sa visste nog personen redan eftersom man kan läsa mig som en öppen bok. Jag kan inte ljuga, det går inte för jg bara börjar flina eller så ser man det i mina ögon. haha! Därför säger jag alltid vad jag tycker och tänker för det är lika bra eftersom man ändå kan se på mig vad jag vill och hur jag känner haha! Inte lätt och va mig haha skoja!

Sitter och väntar på att "Ice Age 3" ska bli klar så jag kan se den! Men det är 40 minuter kvar :/ SUCK! Så vad jag ska göra till dess har jag ingen aning om faktiskt. Och ingen rolig innte på msn iheller eftersom alla är ute och festar och har roligt :( medans jag är tråkig och sitter hemma. Så man har ingen och prata med iheller haha! Ääh får väl kolla gamla foto eller något så länge =) . Eller rita lite ! ...

Något som irriterar mig enormt mycket är folk som loggar in och ut typ 20 gånger i rad på msn. Skaffa ett liv haha. Om ingen skriver till dig så lär dom ju inte göra det när du håller på så iheller. Inse fakta ;) .

Känns helt konstigt när man väl sitter helt själv och glor som en fåne. För jag är typ aldrig hemma! Antingen är jag hos Tosse eller hos Gasten eller så är man med någon annan. Men man sitter aldrig själv och därför känns det helt dött och tyst och jobbigt haha!

Vill flytta hemifrån NU så man kan ha folk hos sig hela tiden. Det kan man liksom inte här eftersom min mamma dampar loss då haha. Eller så får man sitta tyst som en mus och kolla in i väggen för att hon ska sova och kan inte sova om det är en massa ljud.. Och vi har typ de tunaste väggarna som man kan ha. Väggarna är som pappersbitar haha. Kan till och med höra om min mamma vänder sig i sängen när hon sover. Lyckat!

Nu logga Fryksäter in på msn så n uska jag prata med henne. Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0