Självförtroende?

Har typ läst rundor lite på internet i brist på annat. Kom in på en sida med tjejer som har otroligt dåligt självförtroende och gör allt för att bli super smala och så vidare. Allvarligt talat, jag är hellre mullig än att se ut som en vandrande tandpetare! Jag tycker det är sjukt äckligt när man är så smal så att man ser alla ben sticka ut. Jag hade aldrig någonsin velat se ut så.






Sen har jag däremot ingenting emot de som ser ut så och så vidare.. Så tro inte det. Säger bara att jag själv inte hade velat se ut så. Och irriterar mig på att världen sänder ut att man ska se ut så. Bara kolla på dagen modeller, äter dom över huvud taget??

Hittade bilden på google.. Tror den är från någon reklam, kommer dock inte ihåg vilken..

Jag kan ju säga som
så att jag är inte jätte nöjd med mig själv. Men jag kommer ju inte ens tänka tanken på att banta ner mig till en tandpetare. Då ser jag hellre ut så som jag gör nu.

Mitt eget självförtroende är ju verkligen inte på topp men jag mår bra och ser okej ut hahaha! tycker jag i alla fall. Jag har sett värre ut kan jag säga haha. Som mest har jag vägt 73 kg tror jag. Nu väger jag inte så mycket kan jag säga haha. Väger 60 kg nu.. Ifall ni ville veta det haha. Dock hade det inte skadat och gå ner några kilo mer.

Men så fort man får pengar så ska man fixa gym kort och börja träna satan! Vet inte varför jag skrev detta egentligen haha. Tycker bara det är löjligt att tjejer har sån press på sig att vara super smala. Och istället för att banta och sluta äta så gå och träna! Så jobbigt kan det inte vara ;) .

Alla är fina på sitt sätt och sen är det inte bara utsidan som räknas..

Två bilder på mig haha..
Den första från när jag va typ 16 år och den andra från nu =)
Förändrats?
hahahahahhahahahaha!!

                
























Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0