Trött till max

Nu har man suttit och nördat sig i flera timmar och spelat Tibia HAHA! inte bra .. Känner mig som en datanörd till max hahah. Nu ska jag bara ta en sista cigg och sen blir det sängen för mig =) . Ska sova gott gott haha. Fast utan närhet haha! Jobbigt vaaa ?! ;) .
                
                                              ~      Fågelkvitter utanför mitt fönster.. Kvitt, kvideliiitt ;)

Imorgon ska jag träffa Sara . Vi ska kolla film och så hos hennes pappa va det bestämt men så fråga Fryksäter mig om vi ville komma hem till henne och umgås istället. Så ska prata med Sara imorgon och höra vad hon vill ! Så får vi se vad som händer. Kanske vi badar också =) Och om de e fint väder så kan man ju SOLA ! Så man får tillbaka sin färg som nästan gått bort helt!!

~ Puss&Kram / MALMQUIST <3

Kommentarer
Postat av: Nina

fin bild =)

2009-07-14 @ 08:10:05
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0