Torsdag =)

Har precis varit och handlat lite grejer hehe. Ska dricka kaffe nu och sen göra ve mig för ikväll! Ska gå med Tosse, Niklas, Gasten och lille casper på festivalen idag. Har fixat så jag kan åka någon karusell iallafall med Casper haha. Blir ingen dricka som sagt idag. Men det är bara mysigt att gå där och ha en lugn festival dag idag hehe.. Sen ska jag sova hos Tosse ikväll så ska vi göra ve oss tillsammans imorgon. Är ju lika bra jag sover där annars segar jag bara imorgon haha!!

Spelade Tibia innan haha ja jag vet att jag inte skulle spela det mer. Men skit i det ;) hahahahha.. Nej nu ska jag dricka kaffe och spela liteeee till tibia hahahah nörd de luxe ;) .

Puss&Kram / MALMQUIST



Casper igår hehe.. Så söt han e =)

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0