Tjoflax

Har nästan precis kommit hem. Va på dickens igår med folket =) Hade lika roligt som alltid ! Sen innan jag va på dickens så va jag på stranden med familjen och gasten och grilla , Gott ! Och jag hitta en frigolit sten =) JA det heter så hahah.. Så e det bara !

Blev lite för mycket dricka igår haha. Så nu har jag bakfylla till max, länge sen man hade sån baksmälla kan jag säga..

Nu denna veckan ska jag hjälpa min mamma och passa min systerdotter =) Mosters älskling !
Hon sitter i mitt knä nu och borstar sitt hår haha . Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så skriver lite senare. Inte för jag blev så snygg på den bilden haha men orkade inte ta en ny. Skit i det haha! Osminkad och okammad hahah..


Puss&Kram
/ Malmquist


Dickens igår =)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0