Tjena.

Japps då är jag helt klar nu =) Sminkad och klädd ! Så nu väntar jag bara på att klockan ska vli 19.50 så jag kan ta bussen till stan och möta gasten och sen blir det bio som sagt. Hoppas nu den är bra =) . Men det tror jag faktiskt att den är. Nu sitter jag iallafall och väntar på att kaffet ska bli klart så man hinner dricka någon kopp innan man drar iväg. Har redan druckit typ 5 koppar kaffe idag haha, men skit i de ;) . Måste ju va pigg när man ska kolla bio !

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer.. Men tar dagen som den kommer! Kanske blir en sväng hem till Fryksäter om hon vill.. Får se! Annars så sitter jag hemma och hjälper mamma att passa Lisa. Det som är jobbigt med att ha en unge här är att man hela tiden får va tyst som en mus och smyga som en gast när hon sover.. Och jag är inte den bästa på att smyga om man säger så haha. Eftersom jag är extremt klumpig! haha!!

Tänker hela tiden på den 16 Augusti haha! Kommer nog tjata rätt mycket om de modell grejet ett tag framöver haha. För det ska faktiskt bli kul. Fast sen så är man lite osäker om bilderna kommer bli bra hahahah! Eftersom man ser ut som en mongo på varenda bild som Fryksäter tar på en haha. Måste vara fel på hennes kamera ;) ! Men sen så bryr jag mig inte så mycket om bilderna inte blir bra, det är bara en kul grej att bli stylad och så! .. Sen om bilderna inte blir bra så slipper man köpa några och då sparar man ju de pengarna haha!

Nu är mitt kaffe klart så nu ska jag ut och hämta en kopp och dricka =) Och ta en god cigg till det ! Det bästa på morgonen är kaffe och cigg. Hade inte klarat mig utan mina cigg när jag vaknar. Har hänt och då är det ångest haha!

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0