Tisdag

Sov länge idag :) Får passa på när man är barnledig hehe. Men la mig rätt sent med.

Var och stor handlade på Willys igår med mamma och Niklas. Var inne en runda på Ö&B med. Fick ett par skit snygga gardiner till vardagsrummet av mamma :) När vi kom hem så satt Adrian och Gasten och väntade på bänken. Dom var snälla och hjälpte till att bära upp :) Lagade lite mat, eller ja Gasten lagade mat hehe. Efter det så var jag nere och pratade med Cindy och Jocke. Sen gick jag och Marcus hem till honom och hämtade hans Xbox 360 Elit. Sen när vi kom tillbaka så spelade jag, Gasten, Adrian och Marcus president och rövhål. Det var kul :) Niklas spelade xbox. När dom gick så spelade jag tibia. Drog 30 :P Det e nice. Vi la oss någon gång efter 3 inatt. Marcus sov här.



Idag händer inte så mkt. Marcus kanske kommer sen ikväll. Niklas också.
Jag ska snart lägga mig i sängen och kolla på Ice age 3 :)

Uppdaterar säkert senare :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0