Tankarna

Så många tankar som snurrar. Men vad jag än hade bestämt mig för så hade det inte blivit rätt. Jag vill självklart inte såra honom. Men för en gångs skull så ska jag tänka på mig själv och inte alla andra !
Sitter hos Micael och ska egentligen städa, men det går inte allt för bra kan jag tala om. Går inte direkt att koncentrera sig. Men har inte så mkt kvar. Ska bara göra lite idag och sen nästa vecka ska jag hit och tvätta och ta resten.
Tog inte lång tid innan Ante ringde när jag hade kommit till Micael. Det var bara att ta en paus på 20 min så man kunde vara social i telen :) Han ska ringa snart igen. Skönt med lite sällskap och skönt att man får lufta tankarna hos nån :)

IMORGON EFTERMIDDAG KOMMER MIN PAPPA ! :D <3


Nu är Micael och Casper iväg med Håkan. Micael ska hämta bilen. Sen när dom är tillbaka så ska Micael bara duscha, sen ska vi till pizzerian på D-hög och handla pizza och sen hem till mig och glo film.
Niklas kommer ikväll med. Vi ska tvätta så han kan få med sig sina kläder hem rena. Sen så får vi se om han sover där eller inte. Beror ju på hur han känner det.

Jag är så glad för att jag har dom vännerna jag har. Verkligen folk man kan prata med och som ställer upp i vått och torrt ! Ni betyder mega mkt kan jag tala om ! Hellre er än mina föredetta vänner ! (Ingen som behöver ta åt sig, för vem vet om jag menar dom jag umgicks med för 7 år sen eller dom jag umgicks med för 2 år sedan !?)


Så taskig David är som gör mig sugen på att dricka ikväll. DIN GAST ! Du ska vara snälle Daviiiid och inte dumme Daviiiid ! HAHA. Men tar igen det på Fredag när Ante kommer :) Då ska vi bli radiostyrda haha.

Nej nu ska jag återgå till städningen så jag kan bli klar någon gång. Men först röka !

Ps. Grattis till lägenheten snälle Daviiiid ! Som jag ska våldgästa dig som du gjort hos mig MOHAHAH!




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0