Stan

Har varit i stan med Marcus och Hedda :) Var på Kjell och company och köpte en router så vi kan lana ;) Vi vet vi är nördar men det skiter vi i ;) Vi träffade även 2 av Heddas kompisar som vi stod och pratade med efter jag och Marcus hade käkat. Kom hem för en liten stund sedan.

Ikväll kommer Niklas och Marcus. Här ska det spelas :)
Imorgon händer nog inte så mkt mer förutom spelande hehe.
Torsdag kommer Ante :) Ska bli skit kul att träffa honom igen :) Har inte träffat honom sen jag var 16 eller 17 år.
Fredag blir det middag, öl och kortspel med Linda, Gasten och Niklas :)
Lördag så kommer Casper hem. Pappa kommer även till Sverige då så jag, Micael och Casper ska ner och hämta honom i Malmö (tror jag det var).

Nej nu ska jag fortsätta vara social på msn.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0