Snyft..

Har inte skrevit på ett tag för att jag inte orkat. Har varit helt slut i hela kroppen och är det fortfarande. Men tvingar mig själv till ett inlägg i bloggen nu haha..

Var som sagt på vårdcentralen igår. Kolla mig i halsen och sånt skit. Och jag har halsfluss och är nu tvungen och ta penecillin i 10 dagar. Så det blir ingen dricka för mig på hbg festivalen. Men jag klarar mig nog ändå. Jag kommer ju ändå hänga med dit och umgås men det kommer bli att jag får ta hand om alla när dom e fulla haha ;) . Fixar jaaag haha!

Mår lika dåligt nu som igår och har knappt sovit för har spytt hela natten haha. Mysigt va ;) . Usch, nu känner jag att min feber är påväg tillbaka igen så nu får jag gå och ta penecillin.

Skriver kanske lite senare.. Men inte säkert ..

Saknar din närhet :(


Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0