Snart sängen..

.. Men först en film . Ska kolla på Uptown girl. Kommer inte riktigt ihåg vad den handlar om och orkar inte leta reda på det iheller. Är inte trött så ska kolla på den innan jag nannar kudden.

Nu börjar det bli väldigt ensamt att sova själv :( . 4 dagar sen man träffade dig .. Jobbigt va? hade han sagt. OCH JA de e jobbigt ! ahahaha .. Jag vill ha närhet juuuu!! Hatar att sova själv. Alltid när jag sover bredvid honom så somnar jag på typ 2 sekunder haha. Sen när jag nu e hemma och ska somna så tar det säkert en timme innan jag kan somna. JOBBIGT !

Bara så du vet att när jag väl flyttat hemifrån så ska du sova hos mig ofta ;) haha.. Och ja vi ska fortfarande umgås då ! haha.. Nu vet jag inte vad jag skriver :P

Mina katter (4 stycken) fick precis mongo ryck och sprang rundor allihopa i mitt jävla rum och välte halva rummet. Fan dom springer runt idoter på extasy hahaha!! Min ena katt fastna i persiennen så nu är den helt kostig haha. Och den välte dom alla mina ljus och så vidare.. Men min ena katt är ändå störigast, och det är då min katt (dom andra tre e mammas) . I alla fall så när jag ligger och sover så helt plötsligt så vaknar man av att hon står och drar i persiennen och glor på mig. Så ropar jag på henne och då mjauar hon till och springer fort som fan upp i sängen och lägger sig. Sen somnar jag och efter ett tag.. Ja då står hon och drar i persienn jävlen igen haha. Och då åker hon ut ur mitt rum haha!

MIN MONGO KATT ;)

Nej nu ska jag kolla filmen och vänta på att Gasten ska logga in på msn så jag kan snacka med honom om imorgon. blev lite ändrade planer...



Kommentarer
Postat av: ida

tänkte bara kika in och önska en bra dag!

kram♥

2009-07-30 @ 23:32:22
URL: http://idanderssons.blogg.se/
Postat av: linda

nawwe vilken söt kisse

2009-07-31 @ 12:36:30
URL: http://liindzza.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0