Snart helg.

Ja då är det Torsdag idag och Fredag imorgon haha. Ska antagligen festa lite , men får se hur det blir med den saken. Just nu är jag inte på festhumör så vete fan om jag är det imorgon. Men jag lär väl bli det imorgon när folk ringer, smsar och skriver på msn att det är fest. Får väl se vad som händer!

Idag vaknade jag typ vid 13.00 och då fick jag kaffe av gasten =) Gott hehe.. Sen tog jag bussen hem vid 4 tiden. Och kom hem för en halvtimme sen. Mycket mer händer inte idag. Kommer nog bara sitta hemma hela dagen och ta det lugnt. Om jag inte får ett ryck och sticker iväg senare ikväll ;)

Nu kommer jag inte på något mer att skriva så slutar nu. Annars kommer jag bara skriva en massa onödigt som ingen kommer vilja läsa ändå haha. Ha de nice ;)

HAHA! Glömde ju skriva om filmen igår ;) . Vi såg ju "drag me to hell" . Och jag tyckte faktiskt den var helt OK! Jag hoppade till några gånger kan jag säga. Så om ni inte har sett den så gör de =) .. FAST , jag gillade inte slutet :( skit slut haha! Men alla filmer kan ju inte sluta som jag vill ahhaha..

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0