Sleten haha

Gud va sleten man är nu. Var på badet innan med folket och sola :) så nu har man fått lite mer färg , de e nice. Sen stack vi till pizzerian och käka, fick typ i mig två bitar. Sen kunde jag inte äta mer. Kan inte äta när det är så varmt ute .. Sen stack vi och lämna casper och sen gick vi hem till Fryksater igen :) så har vi städat lite och så. Och nu står Fryksater i duschen och jag ligger och svettas i soffan haha. Ska duscha snart :) . Sen kommer adrian, david, gasten och buse så ska vi sitta och dricka lite och sen dickens såklart haha. Nej nu dör jag snart av denna värmen. Tycker det kan bli kallt igen haha.. Nu ska jag röka och sen fixa mig :) . Allt går sakta idag, bara för man är helt seg. Pussochkram / malmquist ;-)

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0