Skjut mig !!

Ingen förstår hur dåliiigt jag mååår :P haha..

Sitter hemma och tycker synd om mig själv haha! Men det får man faktiskt göra när man mår så dåligt som jag mår nu. Har halsfluss till max, feber, ont i nacken och ont i hela huvudet. Sen är jag sviin hungrig men kan inte äta för jag har så sjukt ont i halsen och sen kan jag knappt dricka iheller.. OCH jag har bara rökat en halv cigg på hela dagen.. Och om jag inte rökar så är jag väldigt sjuk kan jag säga.. Jag brukar kunna röka fast jag är sjuk men när jag rökar nu så smakar det skit och svider i hela halsen..

Ska iallafall till vårdcentralen här i Ödåkra klockan 16. Så kommer man antagligen få penecillin utskrivet. Och hur kul e det på en skala .. Då kommer jag få ta skiten i 10 dagar och då kan jag inte dricka på hbg festivalen :( nog kul och va helt nykter när alla andra kommer va svin fulla haha.. Då kommer jag få ta hand om alla HAHA!

Nej nu ska jag göra ve mig och sen ska jag ta taxi till vårdcentralen ;) haha ..

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer
Postat av: Fryksäter

Haha så lat du är som tar taxi;)

2009-07-16 @ 15:50:29
URL: http://fryksaterochmalmquist.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0