Skit ner er långsamt hahaha

Nu tycker jag att alla ska sluta vara elaka mot mig :( Bara för att jag är sjuk och får stanna hemma så ska alla retas och jävlas med miiiiig !! Fick ett samtal från Niklas..

Niklas : Vad gör duuuuu?
Jag : inget e hemma o e sjuk
Niklas : Ska du inte FESTA!!
Jag : Jag e sjuk ditt kötthuve..
Gasten : JOBBIGT VAA !!
Jag : fuck er...

Ungefär så gick de samtalet till haha. Och dom vet att jag är sjuk och dom ringde mig för att jävlas. Men dom ska nog få igen en vacker dag ;) . Sen nu pratar man med Tosse på msn och vad gör hon då............



JO hon sitter och dricker GROGG och ska jävlas med mig hon också.. FY DIG ! Och om ni kollar noga på hennes ögon på den bilden så ser ni att hon sitter och kollar på mig och ler när hon dricker sin jävla grogg ! Du ska få igen du med kan jag säga ;) ..

Ni får igen allihopa när ni minst anar det ;) Så Puss på er MOHAHA !!

Puss&Kram / (en arg och uttråkad) MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0