Sjukt varmt!

Ni börjar det bli extremt jobbigt med denna varmen. Tycker jag iallafall! Man blir ju bara svettig och äcklig hela tiden haha! Och sen när jag satt på bussen hem nu precis så kommer det en riktigt äcklig gubbe och sätter sig bredvid mig, han var nog svettig ändå ner från tårna och ändå upp i skallen haha! Han luktade inte LITE svett iheller .. Usch!! Finns deodorant liksom haha..

Har precis kommit hem från Fryksäter. Så nu sitter jag och dricker kaffe och röker =) . Imorgon ska jag med familjen och fiska som sagt. Klockan 08.00 Ska vi va på båten haha. Och jag som hatar att gå upp tidigt...

Nu ska jag hitta någon film och ladda hem och sen bara ligga och ta det lugnt. Har inte orken till att göra något annat i denna värmen! ..

Puss&Kram / Malmquist

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0