Sjuk :(

Vaknade och hade skit ont i halsen och nacken.. Och min första tanke va - NEJ inte halsfluss.. Så jag gick och kolla i spegeln och då ser man 100 vita prickar på mina mandlar.. SKIT KUL ! Eller inte. Fan kan knappt prata så ont det gör och nu börjar jag få feber också. Det är så med mig att så fort jag får halsfluss så får jag feber också. Så jävla irriterande att man blir sjuk nu när det har blivit fint väder ute igen! Så nu ska man sitta hemma och glo i några dagar.. Snacka om att jag kommer bli rastlös till max. Sen när jag inte e sjuk längre så kommer jag ha så mycket spring i benen så jag kommer springa tusen varv runt mitt hus haha. Asså jag klarar fan inte o sitta hemma och glo som en tråkmåns. Men vad ska man göra. Jag måste ju ta det lugnt annars kanske det blr värre och jag tänker fan inte va sjuk på HBG festivalen! Hell no ;) . Då ska jag festa haha. Så e det bara.. Och jag lovar att om jag e sjuk då så kommer jag ändå gå på helsingborgs festivalen haha. Ska iallafall kanske dra till lasarettet idag. Och kolla skiten. Så kanske jag får någon medicin så det går bort snabbare.. Fast kom precis på att jag inte har något sjukhus kort och inget leg med mig iheller.. Men måste man ha de? I dont know. Nu snurrar det i huvudet som aldrig förr.. Så nu slutar jag skriva haha.

Puss&Kram / MALMQUIST

<3<3

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0