Rubrik?!

Hej hopp =)
Har precis kollat klart filmen. Den va bra faktiskt.. Nu sitter jag och snackar med Tosse, Sara och en killkompis på msn =) Nice som fan haha.

Imorgon ska jag dricka lite och umgås med folket. Trevligt Trevligt haha. Börjar bli lite smått trött nu men innan jag sover ska jag spela lite tibia ;) .

Nu är det slut med snälla Linda i alla fall ;) . Kommer ingenstans av att vara snäll och göra vad alla vill.. Nepps nu gör jag som JAG vill och tänker inte vara alla till lags . Sånt e livet !

Sen ni på msn som loggar in och ut typ 30 gånger , skaffa ett liv !!! Ingen vill prata med er och dom kommer ju inte vilja prata mer med er för ni spammar.. Okej?! Uppfattat?! eller..

Jag vet vem jag är nu och den personen ska jag fortsätta vara.. Och tycker ni inte om mig så stick, skiter väl i vilket.. Bryr mig inte ett dugg om någon mer. Jo såklart mina närmsta vänner<3 Men resten kan göra och tycka va i helvete dom vill..

Som sagt.. Ingen Snäll och Bölig Linda längre.. Hon är borta *POFF* så försvann hon hahahahaha !!!

Hejdå



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0