Regn ute :(

Skit väder till max är det ute. Regnar som fan. Hoppas nu bara att det inte håller i sig så det regnar hela hbg festivalen. Men det skulle ju dock inte förvåna mig om det regnar hela festivalen , det brukar det ju göra ! Men då blir man lite arg ;) .

Kom nästan precis hem iallafall
, har varit hos Tosse först eftersom jag sov där hehe. Kul vi hade igår ;) Och sen mot kvällen så kom ju Gasten och Niklas dit .. Jag blev lite glad över en sak jag fick höra men säger inte något här än . Jobbigt va?! ;) haha. Men får se hur det går.. Vid 15 tiden idag stack jag , Tosse , Niklas och Casper ner till AMS . Jag skrev in mig bara , inget mer. Men det jobbiga e att man ska behöva vänta hela jävla Augusti på att dom ska höra av sig därifrån. Och har dom inte hört av sig i slutet av Augusti så skulle jag höra av mig ;/ , va fan e det för nått? . Asså det e fan knappt lönt och gå dit för dom hjälper för fan inte en. Ska man gå arbetslös i hundra år? Får snart ryck, för jag orkar inte bara sitta hemma och glo längre utan pengar. Börjar bli jävla jobbigt nu för man kan inte göra ett skit! Men men.. Får se hur det blir..

Imorgon e det festivalen som sagt och jag ska dit med Gasten och sen ska vi antaglien träffa Toss och Niklas och Lille Casper där =) Så har jag lovat Casper att jag och han ska åka nån karusell ;) Roliiiiiigt haha. Ska inte dricka imorgon iallafall, blir en lugn dag på festivalen bara. Ska antagligen kolla när Mimi ska sjunga också..

Sen på Fredag så smäller det hahaha ;) . Då ska jag dricka och partaja haha! Ska gå med Tosse och Company. Var vi ska förfesta har vi inte bestämt riktiiigt än! Men det löser sig nog. För det blir ju inte förfest så länge eftersom det är joddla med siv 21.30 =) Och dom ska vi ju LÄTT se ! Dom är så jävla bra.

Lördagen ska jag nog gå
på festivalen också med samma folk som på fredagen. Men då blir det ingen dricka för mig men jag kan nog ha kul ändå ska ni se ;) .

Ska låna Fridas Kamera alla dagar, så nu är det bara batteri jag behöver haha. Och ja Frida jag är rädd om din kamera jag lovar ! Annars köper jag en ny gumman =) . Saknar dig Frida, flytta tillbaka till HBG !!! ;) I miss my Gun hahahah !!

Puss&Kram / MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0